Viser innlegg med etiketten øl. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten øl. Vis alle innlegg

12. september 2012

ølvotter

Den siste tida har ølvotter blitt en "hit", og jeg har strikket et par stykker tidligere i år. Men nå nærmer det seg Julemesse her oppe, og da må jeg strikke noen som jeg kan selge. Så i kveld ble to ølvotter m/ make tovet i vaskemaskina, og står nå til tørk :)

I' ve made two beer- mittens, and also a single mitten to "the other" hand. Now they are soon ready for the Christmas Marked in Longyearbyen in november :)



Jeg har tatt utgangspunkt i Hobbyugla sine votter (mønster står litt nede i kommentarfeltet). Jeg har strikka disse grønne i Fritidsgarn, pinne nr 6 og tova 1 runde i maskin ilag med ei dongeribukse - og de er fine og faste.

9. juni 2012

midnattsol

Fredag kveld, Longyearbyen, ca kl 0000;
Friday evening, Longyearbyen/ Spitsbergen, at 0000;

Hiortfjellet
Hvitvin, cider, øl

And at 0130 in the morning;

Hiortfjellet

Takk for en koselig kveld!