19. januar 2012

det lysner!

I dag, omtrent for bare noen minutter siden, såg jeg og en kollega fjella rundt byen her oppe i nord. Og jeg måtte selfølgelig leite fram kameraet. Var litt ustø på handa, så måtte pile til bilen og hente det supre kamerastativet jeg fikk i julegave :)

Når det begynner å lysne her oppe, merkes det både på formiddagen og ettermiddagen - ca 15 minutt i hver ende. Og dèt merkes etter 3 måneder i fullstendig mørke!

Nå er det såpass lyst her oppe;


...før jeg fikk henta digipod'en min (kamerastativet)


After 3 months in totally darkness, we finally could see the mountains around Longyearbyen today - just a few minutes ago. In just a few days it is more light up here.

...og som alltid; alltid koselig med tilbakemeldinger....

Ha en fin dag  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar