25. februar 2012

handmade in january / february...

De som kjenner meg vet at jeg strikker. Mye. Og nesten hele tida. Og at jeg begynner å strikke på noe nytt så fort jeg er ferdig med et prosjekt. Det jeg strikker mest av, er votter - selbuvotter, tovavotter, barnevotter. Og gensere, bukser og sokker. Her er noe av det jeg har strikka hittil i år;

Votter til Sylvi

Those who knows me, know that I'm knitting. A lot. And almost all the time. When I've finished one 'project', it doesn't take long time before i start a new one... Here I show you what I've knitted so far this year;


"Restegarnvotter" med svart tommel.
Garn; "Sterk", pinne nr 3,5.

My sister knitted this trouser, and I made the scary face.

Monsterbukse til Truls
Garn; Falk, pinne 3,5


I <3U genser og lue fra Pickles

Selbuvotter til barn / for kids
Garn; Senjagarn, pinne nr 3.



And some more gloves;

Garn; Fritidsgarn, pinne nr 6


God helg til alle som er innom her :)    Have a nice weekend :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar