22. september 2012

pakke i posten

På torsdag kom  det en gave fra søstra i posten. Alltid kjekt med pakke i posten :) Fikk et spennende kit - med garn og mønster. Herlige farger - litt høstfarger. Og et utradisjonelt mønster. Da jeg snudde pakken, såg jeg at det var fra Latvia - og oppskriften var på engelsk... Jaja, i løpet av høsten skal jeg nøste opp hespene og strikke votter til meg selv. "Gleder" meg til de omgangene hvor jeg skal strikke med alle fire -4- fargene samtidig!! Så kommer tilbake med bilde av det ferdige resultatet etterhvert.
I got a present on thursday! I got a knitting-kit from my sister, bought in Latvia. Love the colours, but I'm not looking forvard to use four -4- colours at the same time... Picture will come on the page when I have finished knitting - hopefully before christmas.




Men jeg har også strikket litt for mamma... Litt pirkearbeid, men det blir fint til slutt.
And I've knitted some small things for my mum. Small stuff, but... Finished in the end :)

Sandnesgarn, hefte 0514, barn 0-4 år.
Lanett Superwash, pinne nr 3.

Ha ei god helg! - Have a nice weekend!

4 kommentarer:

  1. Viktig med utfordringer!!!!:-) T

    SvarSlett
  2. Så fint sett. Kunne du tenke deg å dele mønsteret med meg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Settet er strikket fra et hefte som fremdeles er i salg, så da er det ikke lov å kopiere og dele videre. Du får ta kontakt med Sandnesgarn og høre om hefte nr 0514, Lanett.
      Men hyggelig at du likte settet :)

      Slett