2. januar 2013

siste i 2012

Dette er "siste innspurt" for 2012 - Søster og Mamma fant en del oldemorruter/ bestemorruter når dei rydda i huset på Sunnmøre tidlegare i haust. No var tida komen for å ta rutene med til Longyearbyen. Og då var det berre og leggje nytt "puslespel". Dette er ruter som har blitt hekla før eg hadde lært at det var viktig å hekle med nokolunde same fastheit - så rutene er i fleire storleikar...
 
 
My mum and sister found some granny squares I've
made some year ago.
 
 
One blanket - ready to finish it...
 
Og gjennom 2012 har eg tatt vare på dei fleste "magebanda" frå garnnøsta eg har strikka opp - og det har blitt nokre nøster som har blitt til vottar, bukser, gensarar, ølvottar og anna i løpet av 2012... Enno trur eg at eg har kasta nokre av magebanda.
 
 
I have collected "yarn belt" in 2012. ut I never counted them...

Og eg har allereie fårtt strikka opp nokre nøster i 2013... :)

2 kommentarer:

  1. Kanskje på tide å NOTERE opp alt du strikker??:)
    T

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje det, ja... Har gjort det hittil i år!! Og sendt pakke til deg i dag :)

      Slett